Imeow office

kancelář, která Vám pomůže

Naše online kancelář Vám nabízí jednoduché a efektivní nástroje, díky kterým budete mít s administrací a řízením Vašeho podnikání minimální starosti. S námi jednoduše vystavíte fakturu během pár kliknutí. Vytisknete smlouvu novým zaměstnancům a budete mít neustálý přehled o jejich docházce. Pomůžeme Vám s tím, kdy se ozvat Vašim zákazníkům a poskytneme nástroje pro to, abyste o svých zákaznících měli všechny potřebné informace na jednom místě.

iMeow office velká hlavní obrazovka

Jak můžeme pomoci?

V mnoha menších a středních firmách je problém udržet administraci a dokumenty v pořádku. Vystavování faktur nebo psaní pracovní smlouvy pro zaměstnance je na dlouhé hodiny a o evidenci jejich docházky ani nemluvě.  O večerech pak počítáte příjmy a výdaje, nebo kontrolujete, zda jsou všechny faktury uhrazeny. Přitom čas, který nestrávíte mezi papíry díky nám budete moci využít dle Vašich představ.

Grafika - Imeow office

Období a ceník předplatného

3 měsíce

299 měsíčně
Konečná cena za kompletní předplatné na 3 měsíce.

6 měsíců

269 měsíčně
Konečná cena za kompletní předplatné na 6 měsíců.
Doporučujeme

12 měsíců

249 měsíčně
Konečná cena za kompletní předplatné na 12 měsíců.

24 měsíců

199 měsíčně
Konečná cena za kompletní předplatné na 24 měsíců.

Základní obrazovka

Na základní obrazovce naleznete vše, co byste snad jen mohli po přihlášení potřebovat. Dozvíte se například: za jakou částku máte vystaveny faktury, kolik z nich je po splatnosti, či zda jste nezapomněli uhradit fakturu přijatou. V přehledném grafu také najdete sumáž pro jednotlivé měsíce za dobu Vašeho podnikání. Pokud máte zaměstnance, dozvíte se zde také kolik hodin má konkrétní zaměstnanec odpracováno za aktuální měsíc. V případě potřeby také zjistíte, jaký aktuální kurz nabízí Vaše banka pro základní světové měny.

iMeow office notebook
iMeow office vzory faktur

Vystavení faktury

Vystavování faktur nebylo nikdy snazší. Jednoduše si vyplníte počet položek, zvolíte jejich množství, jednotku a nastavíte sazbu DPH. Odběratele si pak můžete vybrat z Vaší databáze klientů, nebo údaje jednoduše doplnit z rejstříku Ares.

Vytvářet můžete faktury jak běžné, tak zálohové. Každý druh faktur má unikátní číslování. Na Vás pak je už jen vybrat si způsob úhrady, ať již hotově, nebo bankovním převodem. Všechny naše vzory faktur také obsahují platební QR kód, takže Vašim zákazníkům se bude platit velmi pohodlnou cestou.

Pro faktury pak máte k dispozici několik vzorů, tak aby byly skutečně originální a odpovídaly Vašim potřebám. Vlastní logo a elektronické razítko na fakturách je samozřejmostí.

Databáze klientů

S naší databází klientů budete mít vše dokonale pod kontrolou. Telefonní čísla, fakturační údaje a poznámky ke klientům Vám dají snadný přehled o tom, kdo jsou Vaši klienti a pomůže Vám s nimi udržet kvalitní vztahy.

V sekci klienti naleznete přehled všech Vašich zákazníků, uvidíte jména osob, názvy firem a data, kdy jste s nimi komunikovali naposledy. Nemůže se Vám tedy stát, že na nějakého klienta zapomenete a nebudete mít ani problém vystavit fakturu doslova během pár kliknutí.

Zákaznická podpora
iMeow office online docházka

Správa zaměstnanců

Ohlídat si Vaše zaměstnance nebylo nikdy jednodušší. Veškerou administrativu u nás naleznete na jednom místě. Ať již jde o kontaktní údaje, tisk pracovní smlouvy pro HPP i DPP, vzor výpovědi nebo evidenci docházky. Tuto evidenci aktuálně nabízíme ve dvou variantách, a to jak v podobě zápisu přímo v administraci, tak i jako evidenci pomocí průkazu s čárovým, nebo QR kódem. Vybraný kód jednoduše naskenujete na webové stránce dostupné bez nutnosti přihlášení do administrace.

Jak to celé vypadá?

Pokud se chcete podívat na to, jak naše kancelář vypadá, můžete tak učinit prostřednictvím následujících snímků obrazovky.