Tyto reklamační podmínky nabývají účinnosti dne: 2.12.2019.
Pro Vaši spokojenost děláme maximu, ale občas se může stát že něco nevyjde na 100%. V tomto případě se Vám pak budou hodit následující řádky.
Když budete mít pocit, že jsme nedodrželi něco, na čem jsme se dohodli, nebojte se nám dát vědět. Mohlo by jít o porušení povinností stanovených kupní smlouvou, nebo dokonce o porušení některé z povinností, které nám ukládá zákon. Ozvat se nám se stížností ale také můžete i v případě, kdy nebudete s některou z našich služeb spokojeni, nebo se Vám nebude líbit naše chování vůči Vám. Aby vše bylo přehlednější, budeme pro výše uvedené situace – jak pro stížnost, tak pro reklamaci – používat pouze pojem „reklamace“.
Jakožto prodávající Vám odpovídáme za kvalitu zboží v době jeho převzetí. Ručíme Vám tak za to, že v době, kdy od nás zboží obdržíte:
Pokud budete chtít podat reklamaci, můžete tak učinit zasláním zboží na adresu sídla prodávajícího: Bílkova 855/13, Praha 110 00. Jakožto prodávající Vám zaručujeme, že zajistíme možnost přijetí Vaší reklamace výše uvedeným způsobem. Reklamaci však můžete také uplatnit u osoby, která je k tomu určena v příslušném záručním listě, nebo případně u osoby, která je uvedena na dokladu o zakoupení zboží. Pro uplatnění reklamace musíme znát především datum koupě zboží a způsob úhrady, a to věrohodným způsobem, nejsnáze však předložením dokladu o zakoupení, který jsme Vám předali, nebo zaslali společně se zbožím.
Reklamaci však nemůžete uplatit na vadu, za kterou jsme Vám poskytli z kupní ceny přiměřenou slevu po předchozí domluvě.
Pokud jste spotřebitel (nepodnikající fyzická osoba) reklamaci u nás můžete podat v rámci lhůty uvedené v záručním listě. Minimálně je však tato lhůta zákonem stanovena na 24 měsíců. Pokud jste právnická osoba, či podnikající fyzická osoba, je pak lhůta pro podání reklamace stanovena na 6 měsíců ode dne převzetí zboží. Záruku Vám ale poskytujeme pouze v případě, že: je to u daného zboží výslovně uvedeno.
Lhůta pro uplatnění reklamace začíná běžet prvním dnem ode dne převzetí zboží, který je uveden buď na daňovém dokladu nebo v případě zaslání na předávacím protokolu od smluvního přepravce.
Kupujete-li si od nás spotřební zboží, pak právo na reklamaci můžete uplatnit pouze do data expirace/minimální trvanlivosti uvedeném na obalu daného výrobku.
Pokud se rozhodnete zboží reklamovat, pak tak učiňte bez zbytečného průtahu od doby, kdy se vada na zboží objeví poprvé. Nezodpovídáme za vady, které vzniknou v závislosti na dalším používání zboží po vědomém projevení první vady.
Pokud bude Vaše reklamace uznána jako oprávněná, pak se do záruční lhůty nezapočítá období, od kdy jsme Vaši reklamaci přijali, až do doby, kdy byla z naší strany vyřešena.
Pokud o Vaší reklamaci nemůžeme rozhodnout v okamžiku jejího převzetí, nebo to povaha důvodu reklamace neumožňuje, vyřídíme Vaši reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne jejího převzetí, pokud se však společně nedohodneme na lhůtě delší.
Veškeré informace k Vaší reklamaci Vám předáme na reklamačním protokolu, na kterém bude uvedeno místo a datum převzetí reklamace, nejzazší datum pro vyřízení reklamace, charakteristika vady zboží, jeho přesné označení a Vámi preferovaný způsob vyřízení reklamace, případně další údaje umožňující nám reklamaci vyřídit bez zbytečného průtahu.
V případě, že bychom nedodrželi lhůtu sjednanou pro vyřízení reklamace, bere se tato skutečnost jako porušení sjednané smlouvy, pokud se společně nedohodneme na lhůtě delší.
Bude-li Vaše reklamace oprávněná, proplatíme Vám účelně vynaložené náklady, které byly spojeny s uplatněním reklamace.
Ne vždy můžeme Vaši reklamaci přijmout, jedná se pak především o situace kdy:
Za vady nezodpovídáme především v následujících případech:
Pro to, abychom splnili §14 zákona číslo 634/1992 Sb. Vás také informujeme o tom, že v případě, že nebudete s vyřízením reklamace z naší strany souhlasit, můžete pro řešení tohoto sporu využít mimosoudní řešení sporů Českou obchodní inspekcí, která má sídlo na adrese: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha (další podrobnosti na jejím webu: www.coi.cz) a je notifikovaným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vedeným na seznamu Evropské komise.